Google
 Novedades
 Noticias Vieiro
 Información sobre Vieiro
 Dónde estamos
 Saludas
 Actividades
 Servicios
 Nuestras Asociaciones
 Premios y galardones
 Reconocimentos
 Recortes de Prensa
 Gente contra la droga
 Revista
 Publicaciones
 Galerías
 Enlaces
 Estado de cuentas
 Hazte socio
 Infórmate
 Contacto

S. M. La Reina
Xunta de Galicia
Diputación Coruña
Alcalde de Carballo
Alcalde Laracha
Alcalde de Cabana
Alcalde Laxe
Alcalde Coristanco
Alcalde Malpica
Alcalde Ponteceso
16/12/2017
Busca noticias: 
Vista de Impresión


Novedades


«O primeiro que falla é a poboación, hai que dar a cara» (14-11-2017)



GALICIA-CARBALLO, El director de la Asoaciación Antidroga Vieiro de Carballo, Xosé María Arán, se muestra muy crítico con la respuesta social a la problemática de las drogas, como atestigua el CIS, donde hay que buscar muy en el fondo para encontrarla entre las preocupaciones ciudadanas, y el hecho de que, si no le fallan los datos, la siguiente asociación de este tipo desde Carballo esté en Ribeira.

«O primeiro que falla é a poboación e as propias familias, hai que dar a cara e tirar para adiante, porque se trata dunha responsabilidade de todos e xa sabemos como funciona a política: a Administración normalmente non se move se non hai ninguén detrás dándolle nas orellas», señala Arán, que recuerda como comenzaron en Carballo y como han cambiado las pautas de consumo, lo que no significa, ni mucho menos, que los problemas sean ahora menos graves, como se percibe, por ejemplo, con los altos índice de consumo de alcohol entre los adolescentes.

«Ao pouco de comezar con Vierio fomos por distintas localidades informando e animando á xente a organizarse. Aquí en Carballo no ano 91 tiñamos un problema que lle chamabamos o da reixa porque había moitísimos roubos e todos os negocios puñan reixas. Hoxe as cousas cambiaron, hai outros medios, centros especializados, a UAD... pero sigue existindo un traballo, que non é por dicilo, pero se non o facemos nós non o fai ninguén. En Camariñas tiñan Abondou, na que Juan [Gómez Serrano] que xa faleceu, fixo un gran traballo e se se deixou morrer iso e porque a sociedade non lle deu importancia. Por iso, con todo o respecto, penso que se hai un problema a xente terá que unirse», añade.

Arán pone el acento en las familias «que están adormecidas e teñen un concepto equivocado de que aos fillos os educa o colexio e a Administración. O colexio está para ensinar conceptos e a Administración para prover servizos, pero a responsabilidade educativa é das familias».

A su juicio las noticias aparecidas en la prensa sobre planeadoras y descargas dejan claro que el problema persiste y no en Camariñas sino en toda la Costa da Morte, con lo que llama a la sociedad a tomarse el asunto en serio y actuar coordinada.

# Enlace permanente a esta noticia
Utiliza este enlace para copiar como acceso directo o para añadir a favoritos.
Fuente: La Voz de Galicia >>
 



Patrocinan: